Monday 3 March 2014

ESP.. ooohhhh ESP..!!

Assalamualaikum!! Dah dengar berita baik dr Shaklee?? Promo bulan ni ialah...... ESP!!

Korang perasan tak? Boleh dikatakan semua org ada bercakap pasal ESP ni kan.. Korang memang patut puas hati dgn ESP ni sebab dalam satu tong/canister tu, macam.macam khasiat dan kelebihan yg korang boleh dapat tau..

Dan, kalau korang perasan jugak, kebanyakan set yg kami cadangkan, hampir kesemuanya mengandungi ESP..

Sebab yg paling utama korang kena tahu ialah, ESP ni mengandungi sumber protin yg tinggi. Badan kita memerlukan protin utk perbaharui sel, perbaiki sel, membina otot, dan banyak lagi fungsi.fungsi protin ni..

Ok, tak yah bebel panjang.. Sy share dgn korang gabungan.gabungan meletoppp ESP ni..






Ok, guys! Choose your set and grab now before its too late.. *acewaaahhh nk sepiking pulekkkkk*


~ Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Saya akan bertanggungjawab utk memberi servis dan bimbingan yg terbaik untuk anda. Sila rujuk dengan saya atau pengedar yg sah untuk sebarang cadangan pengambilan.
Jika anda berminat utk menjadi pengedar sah Shaklee, anda boleh hubungi saya untuk pemprosesan pendaftaran ahli dibawah saya. Atau sekiranya anda berada berhampiran mana2 cawangan Shaklee, anda boleh gunakan ID saya 888836 untuk membeli produk Shaklee atau daftar ahli secara walk in, dan anda akan diberikan bimbingan dari saya..~

No comments:

Post a Comment