Thursday 7 November 2013

Garlic Shaklee


Assalamualaikum!! Macam da lama je tak membebel..rindu plak nak menaip haa..ini lah dia yg slalu upline sy ckp, sekali dah jatuh hati dgn Shaklee, memamng setiap masa rasa rindu nak share kebaikan dia ^^,

Sekarang ni macam da masuk musim hujan kan? Kejap panas terik, kejap hujan mencurah2.. dan sy rasa mesti ramai yg dah start demam, selsema dan macam2 lagi penyakit nak singgah.. Jadi, rasa nya sesuai sgt la kalau sy nak cerita pasal satu vitamin Shaklee ni, yg sgt sesuai utk kuat kan antibodi badan kita.. Nama vitamin nya ialah GARLIC!!

Rata2 kita dah tau kan sejarah bawang putih dalam perubatan, dimana ia digunakan secara meluas sebagai antibodi, mengelak kanser, menurunkan tekanan darah dan yg paling popular, mengeluarkan angin dlm badan.. tapi berapa ramai yg sanggup makan bawang putih tanpa masak atau proses? dengan bau dan rasa yg menyengat, fuuuhhh tak mau la wehhh.. Oleh itu, Shaklee ambil inisiatif bawang putih tu dan
terhasil nya GARLIC SHAKLEE..

Info ringkas mengenai Garlic:



Antara kebaikan Garlic ni pulak:



Orang yg sesuai makan Garlic tablet ni?:
  • Orang yg ada tekanan darah tinggi
  • Diabetes
  • Orang yg ada tonsil/ sakit tekak
  • Alergi
  • Kolestrol tinggi
  • Ketidakhadaman
  • dan ramai lagi....

Akhir kata dr saya, Majulah Shaklee utk Kesihatan Bersama.. #eh! hahahhaha..
Selamat malam! ^^,



~ Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Saya akan bertanggungjawab utk memberi servis dan bimbingan yg terbaik untuk anda. Sila rujuk dengan saya atau pengedar yg sah untuk sebarang cadangan pengambilan.
Jika anda berminat utk menjadi pengedar sah Shaklee, anda boleh hubungi saya untuk pemprosesan pendaftaran ahli dibawah saya. Atau sekiranya anda berada berhampiran mana2 cawangan Shaklee, anda boleh gunakan ID saya 888836 untuk membeli produk Shaklee atau daftar ahli secara walk in, dan anda akan diberikan bimbingan dari saya..~

No comments:

Post a Comment