Saturday 9 November 2013

Testimoni Vivix ver. 2

Kadang2, kita memang susah nak percaya benda baru.. Selalu yg terlintas kat fikiran,

"betul ke benda ni boleh ubatkan macam2 penyakit?",

"mustahil lah org yg lumpuh bertahun2 boleh sembuh dgn sebotol ubat(Vivix) tu",

"macam mencurigakan je,entah2 apa2 je bahan dlm benda tu!"..

Ye! Sy tak nafikan yg suara2 tu pernah sampai kat telinga sy dan entry kali ni, sy kumpulkan lagi testimoni2 dr pengamal Vivix.. Ingin sy tegaskan sekali lagi bahawa Shaklee adalah 100% menggunakan bahan semulajadi..

Tanpa buang masa, jom kita tengok hasil Vivix:

###########################################################


Ibu beliau mengalami mild strok dan Alhamdulillah, selepas 3 hari minum Vivix, ibu nya sudah boleh bangun dari katil tanpa bantuan.


***



Ibu beliau mengamalkan Vivix secara konsisten. Hasil nya, perubahan yg positif dari segi masalah jantung dan darah tinggi dan ibu nya tidak lagi memerlukan bantuan kerusi roda ^^,


***



Beliau menghidap kencing manis yg kronik dgn bacaan 19. Bacaan latest selepas mengamalkan Vivix ialah 7.9.


***



Ayu Raudhah juga mengamalkan Vivix utk kecantikan beliau.


***



Beliau adalah bekas pembaca berita NTV7. Lebih kurang 8 tahun lepas, beliau menghidap kanser. Sekarang, beliau telah sihat sepenuhnya dan juga adalah salah seorang MASTER dlm Shaklee (Master Law Chu Hian).


###########################################################

Allah yang memberi stiap sesuatu penyakit kepada kita. Ya, Allah juga yang Maha Menyembuhkan segala penyakit. Namun, Allah ingin melihat sejauh mana usaha kita utk kembali sihat. Wallahualam.


~ Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Saya akan bertanggungjawab utk memberi servis dan bimbingan yg terbaik untuk anda. Sila rujuk dengan saya atau pengedar yg sah untuk sebarang cadangan pengambilan.
Jika anda berminat utk menjadi pengedar sah Shaklee, anda boleh hubungi saya untuk pemprosesan pendaftaran ahli dibawah saya. Atau sekiranya anda berada berhampiran mana2 cawangan Shaklee, anda boleh gunakan ID saya 888836 untuk membeli produk Shaklee atau daftar ahli secara walk in, dan anda akan diberikan bimbingan dari saya..~

No comments:

Post a Comment