Thursday 3 April 2014

Istimewa Ostematrix

Assalamualaikum.. Haluu..Haluu..Haluu..

Masih belum terlambat utk saya war2 kan promo bulan April '14 ialah OSTEMATRIX!!

Apa benda Ostematrix ni? Sebenarnya, ostematrix ni adalah kalsium..selain kalsium, ia turut mengandungi vitamin D, magnesium, zink, kuprum, mangan dan boron.. semua ni ko-faktor kepada keberkesanan kalsium tu sendiri.. Nak tahu lebih kebaikan Ostematrix ni.. anda boleh baca kat SINI ^^,

Kenapa sy sarankan anda rebut peluang sempena promo Ostematrix bulan ni?

1. Semua org perlukan kalsium dan ia nya tersangat lah penting utk badan, tulang dan sendi
2. Kalsium bukan sahaja utk tulang dan sendi, ia juga melancarkan perkumuhan
3. Kalau anda selalu kebas/kejang, pengambilan kalsium sangat membantu..

Banyak lagi sebenarnya kalau nak tulis..so sy gambarkan kegunaan Ostematrix ni dalam set2 yg sy cadangkan kepada anda..


Tak kira lah anda termasuk atau tak dalam set2 yg sy cadangkan tu, tetapi, kalau anda tanya sesiapa pun, jawapan nya tetap sama.. KALSIUM PENTING UTK ANDA..

Jadi, jomlah sama2 kuatkan tulang kita bulan ni, bulan depan dan sampai bila2.. sebotol RM61 sahaja dan boleh bertahan selama 1-2 bulan.. bila anda beli 6 botol, anda akan dapat 1 lagi botol dgn PERCUMA.. sumber kalsium anda cukup sehingga 7-14 bulan.. fuuhhh.. rugi2 kalau anda tak dapatkan sekarang..

Ada apa2, jangan segan silu, malu2, was2 utk bertanya kpd saya.. sy sedia membantu bila2 shja ^^,



~ Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Saya akan bertanggungjawab utk memberi servis dan bimbingan yg terbaik untuk anda. Sila rujuk dengan saya atau pengedar yg sah untuk sebarang cadangan pengambilan.
Jika anda berminat utk menjadi pengedar sah Shaklee, anda boleh hubungi saya untuk pemprosesan pendaftaran ahli dibawah saya. Atau sekiranya anda berada berhampiran mana2 cawangan Shaklee, anda boleh gunakan ID saya 888836 untuk membeli produk Shaklee atau daftar ahli secara walk in, dan anda akan diberikan bimbingan dari saya..~

No comments:

Post a Comment