Wednesday 23 April 2014

Shape Up Plan

Assalamualaikum..

Kali ni nak cerita pasal Shape Up plan by Shaklee ni.. mungkin ada antara kawan2 sy kat sini yg tgh cari produk yg paling sesuai utk dapatkan bentuk badan asal/cantik atau nak kurang kan berat badan kan.. jom baca review sy utk plan ni..


Dalam plan ni, ada dua je produk.. CINCH SHAKE dan CINCH TEA..

Cinch Shake ni akan membantu memelihara otot korang semasa proses menurunkan berat badan. Ia tinggi kandungan serat dan dapat membantu korang merasa kenyang. Ia turut mengandungi 24 jenis vitamin dan mineral penting, jadi korang tak perlu risau pasal tak cukup khasiat semasa proses nak turunkan berat badan.

Cinch Tea pulak meningkatkan tenaga dan ketahanan badan. Kalau korang sememangnya penggemar kopi, soda, manisan, Cinch Tea ni alternatif paling sesuai utk gantikan semua benda tu. Ia diperkaya dgn Matcha Green Tea Powder, Red Tea Extract, White Tea Extract dan Roiibos Red Tea Extract.

Jadi, Insha Allah dgn dua produk ni, korang akan dapat balik bentuk badan dan berat badan yg diidam2 kan selama ini ^^,

Ada apa2 yg nak bincang? bleh direct whatsapp sy ye =)



~ Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Saya akan bertanggungjawab utk memberi servis dan bimbingan yg terbaik untuk anda. Sila rujuk dengan saya atau pengedar yg sah untuk sebarang cadangan pengambilan.
Jika anda berminat utk menjadi pengedar sah Shaklee, anda boleh hubungi saya untuk pemprosesan pendaftaran ahli dibawah saya. Atau sekiranya anda berada berhampiran mana2 cawangan Shaklee, anda boleh gunakan ID saya 888836 untuk membeli produk Shaklee atau daftar ahli secara walk in, dan anda akan diberikan bimbingan dari saya..~

No comments:

Post a Comment