Friday 4 April 2014

Set Menyusu

Assalamualaikum.. lama tak menjengah blog..

Kali ni sy nak share pasal Set Menyusu..khas utk ibu.ibu.. bukan semua ibu yg melahirkan bayi dikurnia susu badan yg melimpah ruah kan.. jd tak salah utk ibu.ibu mengambil makanan tambahan atau suplemen sebagai alternatif utk memberikan yg terbaik utk anak anda kan?

Berikut adalah set yg sy cadangkan utk anda semasa hamil :


Set ini akan membantu anda mendapat nutrisi yg lengkap utk anda dan juga anak yg disusu.. semua ibu inginkan yg terbaik utk anak-anak mereka.. 6 bulan pertama adalah paling penting kerana anak hanya akan mendapat khasiat dr susu ibu dan andalah yg menentukan apa nutrisi yg anak anda dapat..

Kan besar tanggungjawab tu.. anda yakin ke apa yg anda makan setiap hari, cukup utk anda? ditambah lagi utk anak anda?

Disamping itu, peranan Alfalfa dan ESP sebagai MilkBooster utk membantu anda menambah dan memekatkan lagi susu badan.. bukankah itu yg terbaik? jika susu anda banyak, maka anda tak perlu risau nak beli susu apa sebagai tambahan kpd anak anda..dan jika susu anda lebih pekat, maka anak anda insha Allah akan kenyang lebih lama..

Malah, ESP juga membantu anda bertenaga utk menjalani kehidupan seharian. Ostematrix akan membekal kalsium kepada anda dan anak utk membina tulang yg kuat dan sihat. Vitalea akan memastikan anda mendapat nutrisi lengkap setiap hari. Vitamin C pula akan membantu meningkatkan sistem imunisasi anda dan anak.

Siapa yg tak sayang diri dan anak kan?

Saya sedia membantu anda bila2 shja..


~ Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Saya akan bertanggungjawab utk memberi servis dan bimbingan yg terbaik untuk anda. Sila rujuk dengan saya atau pengedar yg sah untuk sebarang cadangan pengambilan.
Jika anda berminat utk menjadi pengedar sah Shaklee, anda boleh hubungi saya untuk pemprosesan pendaftaran ahli dibawah saya. Atau sekiranya anda berada berhampiran mana2 cawangan Shaklee, anda boleh gunakan ID saya 888836 untuk membeli produk Shaklee atau daftar ahli secara walk in, dan anda akan diberikan bimbingan dari saya..~

No comments:

Post a Comment