Monday 7 April 2014

Testimoni GLA + ALFALFA + VITA C + ESP

Assalamualaikum.. Nak share testimoni ni ^^,



GLA + ALFALFA + VITA C + ESP

==============================================================================

Cantikkan beliau sekarang?? Siapa yg tak nak wajah cantik, kulit licin kan? Tak perlu buat utk orang lain, bila kulit cantik, keyakinan diri pon akan bertambah 

==============================================================================


~ Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Saya akan bertanggungjawab utk memberi servis dan bimbingan yg terbaik untuk anda. Sila rujuk dengan saya atau pengedar yg sah untuk sebarang cadangan pengambilan.
Jika anda berminat utk menjadi pengedar sah Shaklee, anda boleh hubungi saya untuk pemprosesan pendaftaran ahli dibawah saya. Atau sekiranya anda berada berhampiran mana2 cawangan Shaklee, anda boleh gunakan ID saya 888836 untuk membeli produk Shaklee atau daftar ahli secara walk in, dan anda akan diberikan bimbingan dari saya..~

No comments:

Post a Comment