Saturday 5 April 2014

Set Kesihatan Sendi

Assalamualaikum..


Kali ni sy nak cadangkan set utk kesihatan sendi dan tulang anda.. sakit sendi tak semestinya datang waktu kita tua je.. kadang2 umur baru 20an tp bila naik tangga, sakit kaki, sakit lutut kemain lg.. tgh solat, nak rukuk, sujud, berdetup detap bunyi tulang.. anda nak ke macam tu? disebabkan itulah, kita kena jaga dr awal sbb tulang, sendi kita ni, nak pakai lama..dan takde tukar ganti ye..

Cerita sket pasal set ni, Ostematrix adalah sumber kalsium utk tulang anda.. memperbaiki dan memperkuat tulang dan sendi anda.. AJHT pula membekalkan peincir utk sendi anda dan bertindak seperti kusyen diantara sendi dan tulang anda..

Jadi, apa kata tulang anda? ^^,


~ Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Saya akan bertanggungjawab utk memberi servis dan bimbingan yg terbaik untuk anda. Sila rujuk dengan saya atau pengedar yg sah untuk sebarang cadangan pengambilan.
Jika anda berminat utk menjadi pengedar sah Shaklee, anda boleh hubungi saya untuk pemprosesan pendaftaran ahli dibawah saya. Atau sekiranya anda berada berhampiran mana2 cawangan Shaklee, anda boleh gunakan ID saya 888836 untuk membeli produk Shaklee atau daftar ahli secara walk in, dan anda akan diberikan bimbingan dari saya..~

No comments:

Post a Comment