Saturday 9 November 2013

10 Sebab ESP Sangat Hebat!!

Sana sini orang dok sebut pasal ESP Shaklee.. produk Shaklee yg paling laris pon ESP jugak.. KENAPA eh?

Entry kali ni, sy nak senaraikan 10 sebab PALING POPULAR kenapa korang patut pilih ESP..


Percaya lah wahai korang2 sekalian..banyak lagi sebenarnya kebaikan ESP ni.. korang cuba dulu, baru tau.. Mungkin ramai yg tak berapa gemar dgn rasa soya kan..tak pe, selalu nya, mereka yg beli ESP dgn sy, sy akan sertakan senarai cara bancuhan ESP yg amat menyelerakan ^^,

Jom dapatkan sorang satu canister ESP! Satu canister boleh tahan sehingga sebulan lebih..


~ Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Saya akan bertanggungjawab utk memberi servis dan bimbingan yg terbaik untuk anda. Sila rujuk dengan saya atau pengedar yg sah untuk sebarang cadangan pengambilan.
Jika anda berminat utk menjadi pengedar sah Shaklee, anda boleh hubungi saya untuk pemprosesan pendaftaran ahli dibawah saya. Atau sekiranya anda berada berhampiran mana2 cawangan Shaklee, anda boleh gunakan ID saya 888836 untuk membeli produk Shaklee atau daftar ahli secara walk in, dan anda akan diberikan bimbingan dari saya..~

No comments:

Post a Comment