Friday 1 November 2013

Testimoni Set Berpantang + Collagen Powder + Vitamin E

Nee! Noo! Nee! Noo!

Testimoni lagiiii.. Sila baca dgn penuh penghayatan ye korang!! hehehehhe..

***********************************************************************************
susulan pengambilan collagen...
kesan jerawat dah xde...
licin n gebu...liang roma mkn mengecil...
baru pakai 10 peket...
tak sia2 grab 2 box collagen...

alhamdulillah dpertemukn ngan shaklee..

set berpntng pkai shaklee...alhamdulillah luka czer cpt sembuh, parutpun makn hilang, yang plg best air susu melimpah ruah bbanding pngalaman anak ptama...

set kuruspun dah try dan mmg dah bkesan...

skrg set kecantikan...blh tgk sdr hasilnya...

shaklee mmg tbaik...

Pn. Sha Shaaz





***********************************************************************************

Rumusan nya, suplemen2 yg puan ni ambil ialah:
-ESP
-Alfalfa
-Lecithin
-Chewable Vitamin C
-Collagen Powder
-Vitamin E
-Meal Shake

Korang pon boleh jadi macam puan Sha ni, kalau korang nak lah.. semua nya kena bermula dr diri sendiri k..


~ Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Saya akan bertanggungjawab utk memberi servis dan bimbingan yg terbaik untuk anda. Sila rujuk dengan saya atau pengedar yg sah untuk sebarang cadangan pengambilan.
Jika anda berminat utk menjadi pengedar sah Shaklee, anda boleh hubungi saya untuk pemprosesan pendaftaran ahli dibawah saya. Atau sekiranya anda berada berhampiran mana2 cawangan Shaklee, anda boleh gunakan ID saya 888836 untuk membeli produk Shaklee atau daftar ahli secara walk in, dan anda akan diberikan bimbingan dari saya..~

No comments:

Post a Comment