Tuesday 5 November 2013

Testimoni Vivix

Masih ingat lagi kebaikan Vivix yg sy cerita semalam? Tak ingat??? Penat tau sy menulis panjang lebar..

Ok takpe.. nak lagi senang faham apa kebaikan Vivix, sy dah gabungkan beberapa testimoni dari pengamal Vivix sendiri..

Sila baca, faham dan ingat ye ^^,

###########################################################


- Lutut tidak lagi sakit selepas 5 hari mengambil Vivix

- Tangan kanan menggeletar dgn amat kuat. Selepas beberapa hari ambil Vivix, tangannya tidak lagi menggeletar dan boleh menulis secara normal



 

- 2 bulan selepas mengambil Vivix, rambut ayah kembali hitam. 



 

- Hari pertama minum Vivix, ibu beliau yg diserang stroke dapat menggerakkan semula jari tangannya. Hari kedua, kaki ibunya dah bolehdigerakkan dan selepas 7 hari minum Vivix, ibu beliau dah boleh kembali berjalan tanpa bantuan.


 
 

- Pengambilan Vivix banyak beri kesan positif kpd paras gula dlm darah mak saya serta penglihatan nya yg kabur dulu telah pulih spt sedia kala..




 - Selepas minum Vivix, ibu beliau yg dulu nya perokok tegar, langsung dah tak merokok..pahit macam hempedu katanya..

###########################################################

Itu kata mereka.. Korang pulak macam mana.. Sy tertarik dgn kata2 salah satu testimoni kat atas, "Takpela keluar duit banyak sikit pun.. Ibu/Bapa kita sorang je..selagi dia masih ada, memang nak tengok dia sihat.."

 

 ~ Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Saya akan bertanggungjawab utk memberi servis dan bimbingan yg terbaik untuk anda. Sila rujuk dengan saya atau pengedar yg sah untuk sebarang cadangan pengambilan.
Jika anda berminat utk menjadi pengedar sah Shaklee, anda boleh hubungi saya untuk pemprosesan pendaftaran ahli dibawah saya. Atau sekiranya anda berada berhampiran mana2 cawangan Shaklee, anda boleh gunakan ID saya 888836 untuk membeli produk Shaklee atau daftar ahli secara walk in, dan anda akan diberikan bimbingan dari saya..~

No comments:

Post a Comment