Friday 15 November 2013

VitaLea Shaklee

Hi ollss.. Selepas diselang2 dgn entry utk set dan testimoni, sy teruskan semula mengenai info single produk..senang sket kan kalau korang nak search certain vitamin yg without set kan hehe..

Produk apa pulak kali ni?


Entry kali ni sy nak detailskan pasal VITALEA.. Vitalea ni boleh tahan gak popular dlm Shaklee.. sbb VitaLea adalah multivitamin, sebiji tablet, complete dgn 30 nutrisi harian lengkap yg diekstrak dari buah dan sayuran, 12 jenis vitamin dan 7 mineral penting sebagaiman yg disarankan oleh RDA (boleh baca SINI).

Yang menambahkan best nye Vitalea ni sebab tablet2 dia disalut dgn Spirulina. Spirulina ni pernah sgt popular dulu, untuk menambahkan tenaga kalau tak silap hehe.. Vitalea ni merupakan tablet multivitamin yg paling pantas di dunia terlarut dlm air dan dlm badan manusia.. Mineral yg terkandung dlm Vitalea mudah berintegrasi dgn protin utk penyerapan yg pantas oleh usus kecil..

Antara manfaat yg tersedia dari Vitalea ni:


Vitalea ni boleh dikatakan sesuai utk semua..tak kira yg bujang, dah kawen, hamil, berpantang, menyusu, siapa2 je.. dan kalau korang jenis yg malas nak ambil vitamin banyak2 jenis, Vitalea pilihan terbaik.. complete vitamin in one tablet =)

Have a nice day guys!! ^^,


~ Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Saya akan bertanggungjawab utk memberi servis dan bimbingan yg terbaik untuk anda. Sila rujuk dengan saya atau pengedar yg sah untuk sebarang cadangan pengambilan.
Jika anda berminat utk menjadi pengedar sah Shaklee, anda boleh hubungi saya untuk pemprosesan pendaftaran ahli dibawah saya. Atau sekiranya anda berada berhampiran mana2 cawangan Shaklee, anda boleh gunakan ID saya 888836 untuk membeli produk Shaklee atau daftar ahli secara walk in, dan anda akan diberikan bimbingan dari saya..~


No comments:

Post a Comment