Saturday 9 November 2013

Set Anak Bijak & Cergas Shaklee


Tak ada ibu/bapa dalam dunia ni yang tak nak tengok anak nya bijak, sihat dan cerdas kan.. Sekarang ni pon, kalau tengok iklan kat tv tu, berlambak, bertingkek2 produk utk meningkat kan fungsi otak kanak2.. Sampaikan dah tak tahu nak pilih yg mana.. 

Shaklee pon tak nak ketinggalan.. ni lah dia, Set Anak Bijak Shaklee, khas utk anak2 anda.. Jom kita tengok apa fungsi vitamin dalam set ni:-


MEALSHAKE - sumber PROTEIN utk kanak2..kalau kita yg dewasa ni ambil ESP, tp utk kanak2 kita bg meal shake je..protein utk membantu PEMBINAAN SEL2 kulit, kuku, rambut, organ, darah, IMUNISASI dan byk lagi.. membantu TUMBESARAN kanak2 sbb dlaam meal shake ada asid folik, biotin, kalsium, magnesium utk membina tulang dan sel2

OMEGA GUARD - diperbuat dari minyak ikan yg terbaik..kaya dgn DHA & EPA yg mana kita tahu memang baik utk tumbesaran kanak2.. juga membantu perkembangan otak dan memori.. ia juga berfungsi utk MENINGKATKAN SISTEM IMUNISASI.. membantu kanak2 lebih FOKUS dan dapat memelihara penglihatan dan pendengaran

VITALEA for children - membekalkan 19 vitamin dan mineral yg diperlukan kanak2.. sumber kalsium dan bekalan vitamin B harian.. dan vitalea adalah multi vitamin yg paling baik.. bonus! boleh dikunyah hehe..


Walaupun mungkin ada yg akan kata, set ni mahal, tapi kalau korang tukarkan dengan jangka masa penggunaan dia, baru korang akan nampak yg sebenarnya Shaklee tak lah mahal pon..

Untuk set ni, berat satu canister Mealshake ialah 544g, jangkamasa penggunaan lebih kurang 1 bulan setengah hingga ke 2 bulan.. Omega Guard, ada 90 biji, boleh guna sehingga 3 bulan.. dan Vitalea pulak ada 65 tablet, tahan sebulan lebih jugak..

Sy bg contoh susu kanak2, 1 pek susu yg berat 900g tu, tak sampai 2 minggu dah habis.. kalau korang kira balik, lagi mahal kan?

Satu lagi bonus, Meal shake ni sangat membantu kalau anak2 korang kurang makan nasi, tak de selera makan, asyik minum susu je, ataupun kurang fokus.. jadi Mealshake memang pilihan bijak..

Tak over kot kalau sy kata, anak anda adalah apa yg anda bagi diorang makan.. betul tak?? hehe..

Tata.. Titi.. Tutu..


~ Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Saya akan bertanggungjawab utk memberi servis dan bimbingan yg terbaik untuk anda. Sila rujuk dengan saya atau pengedar yg sah untuk sebarang cadangan pengambilan.
Jika anda berminat utk menjadi pengedar sah Shaklee, anda boleh hubungi saya untuk pemprosesan pendaftaran ahli dibawah saya. Atau sekiranya anda berada berhampiran mana2 cawangan Shaklee, anda boleh gunakan ID saya 888836 untuk membeli produk Shaklee atau daftar ahli secara walk in, dan anda akan diberikan bimbingan dari saya..~


No comments:

Post a Comment