Thursday 31 October 2013

Testimoni ESP

 

Testimoni lagi!!!! Kali ni testimoni dari penghidap gastrik.. Apa kata nya?... Jom baca...

================================================================
assalam...dah dekat setahun tk kena gastrik.biasa klu kena gastrik terus telan pil gastrik yg beli kat klinik.setengah hari jugk la baru lega..tp baru2 ni diserang gastrik pulak.bnyk sgt minum kopi kot..ubt klinik mmg dah lama tk beli.teringat esp.10minit lps minum esp..dgn izin Allah..gastrik terus hilang serta merta!syukur..tak perlu menahn sakit smpai stgh hari...Alhamdulillah..

- Nurul Azura Salim Chia
================================================================

Kepada korang2 yg ada gastrik tu, why not give a try ESP ni.. mana tahu berkesan.. usaha tu penting ye kengkawan.. till we meet again~ hehehehhe..


 ~ Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Saya akan bertanggungjawab utk memberi servis dan bimbingan yg terbaik untuk anda. Sila rujuk dengan saya atau pengedar yg sah untuk sebarang cadangan pengambilan.
Jika anda berminat utk menjadi pengedar sah Shaklee, anda boleh hubungi saya untuk pemprosesan pendaftaran ahli dibawah saya. Atau sekiranya anda berada berhampiran mana2 cawangan Shaklee, anda boleh gunakan ID saya 888836 untuk membeli produk Shaklee atau daftar ahli secara walk in, dan anda akan diberikan bimbingan dari saya..~

No comments:

Post a Comment