Monday 28 October 2013

Advance Joint Health Complex (AJH) Shaklee

Ada rasa sakit2 sendi ke? Sakit lutut ke? Sakit otot ke?
Atau time naik tangga, berdetup-detap bunyi tulang berlaga?
Atau ada tanda2 macam dalam gambar kat atas ni?


 AJH  boleh membantu anda menyelesaikan masalah sendi/tulang/otot.. AJH mengandungi ekstrak Boswellia, ekstrak jagung, vitamin C, zink, kuprum dan magnesium utk membantu anda mengurangkan ketakselesaan sendi/tulang/otot..

AJH menyokong kesihatan sendi dgn 3 cara:
 

1. dengan Ekstrak Jagung(glucosamine), AJH akan membantu meningkatkan kesan kusyen di antara penghubung
2. Vitamin C, Zink, Kuprum dan Magnesium memelihara kesihatan tisu penyambung
3. Ekstrak Boswellia pula akan bertindak pantas utk meningkatkan keselesaan sendi

 

Ujian klinikal menunjukkan ekstrak Boswellia dlm AJH lebih berkesan dan bertindak lebih berkesan berbanding jenama lain.. ia juga tidak mengandungi chondroitin yg boleh mengurangkan keberkesanan penyerapan glucosamine..

Banyak lagi yg anda harus tahu pasal AJH ni..tp nt panjang sgt, korang plak macam baca bedtime story kan hehehe.. ada apa2, roger2 sy k..

 

~ Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Saya akan bertanggungjawab utk memberi servis dan bimbingan yg terbaik untuk anda. Sila rujuk dengan saya atau pengedar yg sah untuk sebarang cadangan pengambilan.
Jika anda berminat utk menjadi pengedar sah Shaklee, anda boleh hubungi saya untuk pemprosesan pendaftaran ahli dibawah saya. Atau sekiranya anda berada berhampiran mana2 cawangan Shaklee, anda boleh gunakan ID saya 888836 untuk membeli produk Shaklee atau daftar ahli secara walk in, dan anda akan diberikan bimbingan dari saya..~

No comments:

Post a Comment