Tuesday 29 October 2013

Set Kesuburan Shaklee


Korang pernah kena dialog2 macam kat atas ni? atau yg sewaktu dgn nya? mesti korang givap kan bila org asyik tanya benda yg sama je.. ye lah, rezeki, jodoh, ajal semua kat tangan Tuhan..siapa lah kita nak tentukan nya.. tp Allah tak tengok hasil ye..dah byk kali sy sebut benda ni.. Allah tengok usaha kita, bkn hasil..

Jadi, sy rasa tak salah utk korang try set kesuburan ni.. mana tahu, dgn beberapa jenis vitamin ni, dpt betulkan apa yg tak berapa nak ok kat bhgn dalam.. nama pon dalaman kan, mane korang nak tahu ok ke tak kan..


Ni set kesuburan Shaklee..set yg complete ada lg beberapa tambahan vitamin, tpyg paling basic atau perlu ambil, utk perempuan dan lelaki, yang macam dlm gambar ni lah..

Set Kesuburan Shaklee:

Isteri-

 GLA Complex - membantu menstabilkan hormon, mengurangkan simptom PMS, membantu menghasilkan cecair kesuburan

 Alfalfa - membantu hal2 berkaitan organ wanita, mengurangkan keputihan, berfungsi sebagai kacip fatimah, mengatasi masalah haid x teratur, mengurangkan rasa sakit ketika bersama

Suami-

 Vitamin E - mengandungi selenium yg berfungsi utk meningkatkan penghasilan sperma, melicinkan kulit, antioksidan yg tinggi, vitamin cinta

 Zinc - menguatkan sperma, membantu dlm kesihatan prostat, membantu mengekalkan jumlah air mani


Tapi, bukan bermaksud yg utk perempuan, perempuan je boleh makan atau vice versa ye..puan isteri boleh jugak ambil vitamin E dan Zinc.. tuan suami pon boleh jugak makan GLA dan alfalfa tu..ada jugak kebaikan dia pada kedua2 suami isteri..

Kalau nak lebih info pasal set ni, roger sy k.. boleh story mory panjang2 lagi pasal set ni.. no worries, bila2 je ye..


~ Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Saya akan bertanggungjawab utk memberi servis dan bimbingan yg terbaik untuk anda. Sila rujuk dengan saya atau pengedar yg sah untuk sebarang cadangan pengambilan.
Jika anda berminat utk menjadi pengedar sah Shaklee, anda boleh hubungi saya untuk pemprosesan pendaftaran ahli dibawah saya. Atau sekiranya anda berada berhampiran mana2 cawangan Shaklee, anda boleh gunakan ID saya 888836 untuk membeli produk Shaklee atau daftar ahli secara walk in, dan anda akan diberikan bimbingan dari saya..~

No comments:

Post a Comment