Monday 28 October 2013

Carotomax Shaklee

Vitamin A penting utk apa?? sape tau? ce angkat tangan.. hahahha okeh2 boleh turun dah tangan tu..
Vitamin A dalam Shaklee lebih dikenali sebagai Carotomax..

Sila rujuk gambar di bawah:
 

Haaaa semua2 yg dlm gambar tu, semua ada dalam Carotomax ni.. korang mampu nak makan semua tu sehari? tak de makna nye kan hehe..

Ni lagi satu:

Mak aihhhhh.. Dah tak payah korang nak susah2 menelan berpuluh2 beratus2 biji buah tu..telan je sebiji carotomax ni sehari, dah siap.. simpan perut tu utk makanan lain plak k hehehe..

 

Menurut ahli nutrisi, dalam sehari, kita kena ambil 5-9 hidangan sayuran dan buahan utk kekalkan konsentrasi beta karotena dalam darah.. bila beta karotena tu da stabil, baru la kesihatan mata, kulit terpelihara..sekaligus boleh cegah kanser jugak tauuu..

 Apa lagi pakcik Carotomax ni boleh bagi?
  • mempertingkat penglihatan
  • redakan penyakit kulit
  • lindung epithelial
  • cegah kanser dan oksidasi
  • halang infeksi
  • galakkan perkembangan normal dan sihat
 Kalau agak2 power spek tu dah semakin bertambah, mata dah makin kabur, boleh try Carotomax ni.. tak rugi cuba kan.. Allah kan suka melihat usaha hamba2 Nya.. jgn lupa tu k..

Ok lah..apa2 nanti roger ye..


~ Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Saya akan bertanggungjawab utk memberi servis dan bimbingan yg terbaik untuk anda. Sila rujuk dengan saya atau pengedar yg sah untuk sebarang cadangan pengambilan.
Jika anda berminat utk menjadi pengedar sah Shaklee, anda boleh hubungi saya untuk pemprosesan pendaftaran ahli dibawah saya. Atau sekiranya anda berada berhampiran mana2 cawangan Shaklee, anda boleh gunakan ID saya 888836 untuk membeli produk Shaklee atau daftar ahli secara walk in, dan anda akan diberikan bimbingan dari saya..~

No comments:

Post a Comment