Wednesday 23 October 2013

Testimoni Lecithin dan Alfalfa

Yuhuuuuuuuu.. baru semalam post entry pasal set kurus tu kan..hari ni ada org share pasal hasil ambil 2 jenis supplemen ni..haaa walaupun set bajet, tp hasil nya --> Alhamdulillah..

Ni sy share kan gambar beliau:





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selepas seminggu penggunaan:
I : Camna mkn alfafa & lecithin?
C : (Dia senyum dulu) Baguuiih la... Best mkn,ak kan da masalah sembelit, lancar
gila,xyah minum teh *****. Kalau tak, memulas2 perut ak. Ringan perut ak, xrasa lpar pun lepas buang.
I : Alhamdulilah lega ak dengar, panas badan x mkn alfafa?
C : Tak pun, cuma kadang2berpeluh. Ak kan bukan p gym mcm hg. Hg kuat.
I : Ala..hg nk bagi hilang 5kg ja kot, ak ni dulu 85kg kot, kalo x exercise lambat la
ak trun..hihihi
C : Tapi puas hati la, ak nk order botol besar k alfafa next month k.
I : Baru mkn seminggu dah order untuk next
month?haha..Eh,untuk kulit cantik xmao?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Haaaa.. jangan pulak tak caya ye..

Nak tau rahsia kurus walaupun anda tak bersenam, tak pergi gym atau tak sempat nak jogging? laju2 PM/whatsapp/sms sy k.. kalau korang nak tau, Lecithin ni one of selling fast item tau..dah byk kali nak g beli, tp stok habis huhu..

Apa2, kontek je saya k..nak info ke..nak beli ke..nak konsultasi ke..

 
~ Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Saya akan bertanggungjawab utk memberi servis dan bimbingan yg terbaik untuk anda. Sila rujuk dengan saya atau pengedar yg sah untuk sebarang cadangan pengambilan.
Jika anda berminat utk menjadi pengedar sah Shaklee, anda boleh hubungi saya untuk pemprosesan pendaftaran ahli dibawah saya. Atau sekiranya anda berada berhampiran mana2 cawangan Shaklee, anda boleh gunakan ID saya 888836 untuk membeli produk Shaklee atau daftar ahli secara walk in, dan anda akan diberikan bimbingan dari saya..~

No comments:

Post a Comment