Friday 18 October 2013

Testimoni Set Vitamin C + Vitamin E



"After 1 month and 2 weeks guna vit e.. inilah hasilnya.. kulit rasa lebih flawless.. sekarang ni dh start guna vit e + vit c.. Alhamdulillah.. hasil yg lebih positive.. bekas jerawat dah makin hilang...."

Nampak x.. Nampak x.. hehe

Nak kulit cantik??
Nak hilangkan parut jerawat??




~ Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Saya akan bertanggungjawab utk memberi servis dan bimbingan yg terbaik untuk anda. Sila rujuk dengan saya atau pengedar yg sah untuk sebarang cadangan pengambilan.
Jika anda berminat utk menjadi pengedar sah Shaklee, anda boleh hubungi saya untuk pemprosesan pendaftaran ahli dibawah saya. Atau sekiranya anda berada berhampiran mana2 cawangan Shaklee, anda boleh gunakan ID saya 888836 untuk membeli produk Shaklee atau daftar ahli secara walk in, dan anda akan diberikan bimbingan dari saya..~

No comments:

Post a Comment