Friday 18 October 2013

Vitamin E Complex Shaklee 400IU

Ok! ni nak gebang pasai Vitamin E Shaklee pulak.. Vitamin E ni diperbuat dari minyak soya organik dan minyak biji gandum. dua2 ni memang tinggi dan kaya dgn sumber vitamin E dan diekstrak d-alpha tocopheryl, d-alpha tocopherol yg aktif secara fisiologi dan lepastu diganbungkan dgn 8 lg jenis vitamin E (alpha, beta, gamma, delta).

Vitamin E Shaklee ni, kalau hangpa nak tau, yg PALING LENGKAP yg dok ada kat pasaran skrg ni.. bukan la nak kata yg jenama lain x lengkap, tapi kureennngg sket la nak dibandingkan dgn Shaklee..

Lagi nak habaq, Vitamin E Shaklee mengandungi 10mg Selenium semulajadi. kegunaan dia, hah, selenium ni la yg akan membantu badan kita serap vitamin E, pelihara membran sel, sel darah merah dan tisu2 otot. lagi? selenium jugak adalah penyahtoksik semulajadi logam berat spt raksa (merkuri) dan kadmium. ada lagi... ia juga mengukuhkan anti-oksidan dan melindungi retina.

1 biji Vit E Shaklee = 1kg biji gandum + 500ml minyak safflower + 8kg bayam + 500g badam

Tooodiaaa.. banyak wehhh..xlalu dah nak makan byk tu setiap hari klu nak cukupkan vitamin e dalam badan.. sebotol boleh tahan sampai 4 bulan.. kan berbaloi2 tuuu.. kalau nk p beli segala biji gandum, bayam segala bagai tu, agak2 berapa ringgit duit nk keluar ye?hehehe..

Hangpa la yg tentukan apa yg hangpa inginkan dalam diri/hidup hangpa..
Nak tanya apa2, nak order, atau nk sembang2 pasai Shaklee, jangan malu jangan segan.. sila2 la komen di blog/Pm di FB/Whatsapp/Sms.. sy akan cuba respon secepat mungkin naaa...


~ Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Saya akan bertanggungjawab utk memberi servis dan bimbingan yg terbaik untuk anda. Sila rujuk dengan saya atau pengedar yg sah untuk sebarang cadangan pengambilan.
Jika anda berminat utk menjadi pengedar sah Shaklee, anda boleh hubungi saya untuk pemprosesan pendaftaran ahli dibawah saya. Atau sekiranya anda berada berhampiran mana2 cawangan Shaklee, anda boleh gunakan ID saya 888836 untuk membeli produk Shaklee atau daftar ahli secara walk in, dan anda akan diberikan bimbingan dari saya..~

No comments:

Post a Comment