Thursday 17 October 2013

Sustained Release Vitamin C Shaklee

Assalamualaikum!!

Dari kita kecik2 dulu rasa2 nya kita dah tau yg vitamin c sangat penting utk badan kan.. lagi2 utk sistem imunisasi.. Saya ingat lg, dulu kecik2 suka mintak mak belikan vitamin c Appeton tu sbb rasa dia sgt sedap.. kalau mak x sorok atas peti ais, memang sehari boleh habiskan sebotol hahahhaa..

Zaman 90an dulu mana popular sgt jenama2 kesihatan ni kan..apa yg ada kat tv, tu je la yg kita tau.. sekarang dah banyak dlm pasaran.. macam2 jenama.. macam2 fungsi.. yg membezakan nya adalah KITA!! yupz, kita yg menentukan, apa yg kita ambil utk diri sendiri dan keluarga kita..

Saya mula mengenali vitamin c Shaklee ni tahun 2012..kawan yg kenalkan..makan seminggu je, dah rasa perubahan dia.. kulit lagi lembut, licin, tumit dah x merekah.. best sangat!! terus dah terjatuh hati dgn vitamin ni.. bila dah habis, nak order lg, kawan sy kate stok dah habis.. kecewa sgt time tu.. terus stop amik vitamin c.. hah! melampau tau effect xdpt vitamin c shaklee nih hahahha..

Bila dikaji, baca post2 kawan, baru la sedar yg vitamin c bukan sahaja utk sistem imunisasi badan..byk sgt faedah vitamin c ni utk kita.. korang wajib tahu yg badan kita X BOLEH hasilkan vitamin c.. sbb tu kena selalu makan buah, sayur.. tapiiiiiii...

Mampu ke korang nak makan 7 BIJI buah oren sehari, tiap2 hari??? Jujur, saya xmampu..dan saya memang xsuka buah oren hehehhe.. cara alternatif utk mendapat kan vitamin c? dgn mengambil supplement lah..

Apa yg membuat kan korang perlu pilih Shaklee?? sebab Shaklee menggunakan 100% bahan semulajadi, tiada bahan sintetik digunakan dlm produk2 nya.. ini adalah fakta yg paling penting yg perlu korang ingat.. korang nak ke, bahan2 sintetik (spt plastik) masuk dlm badan?? homaiiii..saya xmauu!!

Nak tau lagi pasal vitamin C Shaklee??

Korang boleh direct chatting dgn sy melalui PM FB/Whatsapp/Sms.. saya akan cuba respon secepat mungkin..


~ Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Saya akan bertanggungjawab utk memberi servis dan bimbingan yg terbaik untuk anda. Sila rujuk dengan saya atau pengedar yg sah untuk sebarang cadangan pengambilan.
Jika anda berminat utk menjadi pengedar sah Shaklee, anda boleh hubungi saya untuk pemprosesan pendaftaran ahli dibawah saya. Atau sekiranya anda berada berhampiran mana2 cawangan Shaklee, anda boleh gunakan ID saya 888836 untuk membeli produk Shaklee atau daftar ahli secara walk in, dan anda akan diberikan bimbingan dari saya..~

No comments:

Post a Comment