Tuesday 29 October 2013

Zinc Complex Shaklee

Halo..halo..haloooo....

Sy nak story pasal Zinc Shaklee..tapi al-malang nya, badan dah triple penat, tak larat plak nak membebel panjang kannnn.. jadiiii... sy tukar alternatif, main guna gambau je ye..

Paling pertama skali, info pasal zinc ni..

 

Haa..dah baca sikit2 kenapa perlu nya zink dalam badan kan.. kat bawah ni pasal manfaat2 atau kelebihan bila ambil zinc shaklee..

 

Ok! banyak tu ye khasiat dan kegunaan zinc ni.. nampak je sebotol dan nama pon satu je 'Zink'.. tp manfaat dia, banyak in 1 hehehhe..

Kalau la kan, korang rasa tak cukup info pasal zink ni, dgn 2 keping gambar je.. meh la kontek mak nenek ni..boleh kita sembang2 byk lagi..


 ~ Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Saya akan bertanggungjawab utk memberi servis dan bimbingan yg terbaik untuk anda. Sila rujuk dengan saya atau pengedar yg sah untuk sebarang cadangan pengambilan.
Jika anda berminat utk menjadi pengedar sah Shaklee, anda boleh hubungi saya untuk pemprosesan pendaftaran ahli dibawah saya. Atau sekiranya anda berada berhampiran mana2 cawangan Shaklee, anda boleh gunakan ID saya 888836 untuk membeli produk Shaklee atau daftar ahli secara walk in, dan anda akan diberikan bimbingan dari saya..~

No comments:

Post a Comment