Saturday 19 October 2013

Testimoni pengguna ESP

---------------------------------------------------------------------------------

"Salam, sy nak share pengalaman sy menggunakan esp.. pada asalnya sy amek esp nie sbb nk pekat kan susu supaya anak tak bergayut lama.. tp bila da 4 bulan sy amek esp ni baru sy perasan, kulit muka sy bertambah gebu n berseri.. tu pon sbb ditegur oleh husband n adik beradik.. lepas tu kulit tak berminyak sgt mcm dulu, jerawat pun susah nk timbul, if ada pun mesti cepat je surut, n yg paling best.. dari sy kecil mata bawah ada dark circle.. tp skrg, mcm tak caye, takde dark circle pon dekat keliling mata......."

 --------------------------------------------------------------------------------

Belum cuba belum tahu..dah cuba pasti jatuh hati..

Komen / PM di FB / Whatsapp / SMS saya utk info lanjut atau order.. sy akan respon dgn pantas jika takde aral..


~ Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Saya akan bertanggungjawab utk memberi servis dan bimbingan yg terbaik untuk anda. Sila rujuk dengan saya atau pengedar yg sah untuk sebarang cadangan pengambilan.
Jika anda berminat utk menjadi pengedar sah Shaklee, anda boleh hubungi saya untuk pemprosesan pendaftaran ahli dibawah saya. Atau sekiranya anda berada berhampiran mana2 cawangan Shaklee, anda boleh gunakan ID saya 888836 untuk membeli produk Shaklee atau daftar ahli secara walk in, dan anda akan diberikan bimbingan dari saya..~

No comments:

Post a Comment