Friday 18 October 2013

ESP - Energizing Soy Protein

 HOT ITEM!! 

Ni la dia produk yg paling laris di pasaran Shaklee.. Kenapa paling laku?? sila teruskan pembacaan anda =)

ESP Shaklee ni mengandungi protein yg sangat tinggi.. setiap canister ESP (850g) diperbuat dari 30kg kacang soya!! fuhhhh..memang x terbayang lah banyak mana air soya boleh buat dgn 30kg kacang soya tu.. disebabkan itulah, ESP dapat memberikan sumber tenaga segera dan boleh bertahan lama..

ESP ni diproses pada kadar suhu yg rendah, jadi kacang soya nya hanya mengandungi non-Genetically Modified Organism (non-GMO).. ESP Shaklee memberi jaminan penyediaan 9 asid amino penting yg tak dapat dihasilkan oleh badan manusia.. bukan tu jeee... ia juga diperkaya lagi dgn 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral.. sangat sesuai utk semua, tak kira tua atau muda..

Nak tau lagi apa yg hebat nya ESP ni??

Kandungan indeks glisemik dlm ESP ni rendah, iaitu 39.. siapa2 yg ada kencing manis tu, tak yah risau..ESP sesuai utk anda.. [ GI rendah : 55 & ke bawah, GI sederhana : 56 - 69, GI tinggi : 70 & ke atas].. Indeks glisemik ni, dia menempatkan kedudukan karbohidrat berdasarkan dia punya impak terhadap paras gula dlm darah.. kalau GI tinggi, karbohidrat tu memecah dgn cepat.. GI yg rendah pulak, karbohidrat tu akan pecahkan gula dgn perlahan2 sambil bebaskan glukos dlm sistem badan.. penting tau utk kekalkan paras gula dalam darah yg rendah utk pengurangan berat badan dan penjagaan kesihatan yg berpanjangan..

Nak banding kan ESP dengan pemakanan seharian?

1 hidangan ESP = 2x ganda daging, 4x ganda telur, 12x ganda susu.. haaa todiaaa.. tak yah la susah2 nak makan banyak2 tu..amik ESP sehari sekali atau dua kali je..settle!!

Nak lagi info pasal ESP ni??

Sila2 la komen / PM kat FB / Whatsapp / SMS saya ye..in shaa Allah, takde aral, cepatlah saya respon =)


~ Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Saya akan bertanggungjawab utk memberi servis dan bimbingan yg terbaik untuk anda. Sila rujuk dengan saya atau pengedar yg sah untuk sebarang cadangan pengambilan.
Jika anda berminat utk menjadi pengedar sah Shaklee, anda boleh hubungi saya untuk pemprosesan pendaftaran ahli dibawah saya. Atau sekiranya anda berada berhampiran mana2 cawangan Shaklee, anda boleh gunakan ID saya 888836 untuk membeli produk Shaklee atau daftar ahli secara walk in, dan anda akan diberikan bimbingan dari saya..~

No comments:

Post a Comment